FANDOM

Grupa ma czterech członków, z czego trzech jest również jej założycielami. W gruncie rzeczy każdy z elementów uniwersum tworzą razem, gdyż jest to grupka przyjaciół chcących stworzyć coś fajnego.

Azulowa

Wraz w Verde prowokatorka całej inicjatywy. W grupie pisze najwięcej powieści, jest autorką ,,Przeklętego Przeznaczenia", ,,Something Strange", ,,Zmiennokształtnych" oraz ,,Live to Survive" (Linther nie skutecznie błaga ją o dawanie książkom polskich tytułów TuT). Zajmuje się również animacją 3D, którą amatorsko robiła jeszcze przed założeniem studia. Wraz z powstaniem Dagary zaczęła rozwijać swoje zdolności animatorskie. Gra na gitarze i keyboardzie, bierze udział w tworzeniu ścieżki dźwiękowej do filmów. Uwielbia klimat superbohaterski i interesuje się technologią. Posiada także konto z własnymi opowiadaniami.

WattPad:

Verde

Jeden z prowokatorów powstania Dagary. Z książek jest autorem jedynie ,,Venil", ale maczał też palce w innych książkach i autorem paru postaci (takich jak IBat i Kori) w książkach Azulowej. Prócz tego prowadzi też konto z opowiadaniami nie związanymi z Dagarą. Jest z zamiłowania programistą, więc niewykluczone by powstała kiedyś gra tocząca się w Universum. Prócz tego gra na gitarze i bierze udział w układaniu ścieżki dźwiękowej do filmów. Prywatnie fan Star Wars, który przygarnie wszystko na co nakleisz twarz Darth Vadera.

WattPad:

Linther

Razem z Verde i Azulową stworzyła studio. Od lat zakochana w animacji objęła stanowisko głównego animatora 2D oraz jest odpowiedzialna za modele 3D. Do Dagary napisała jedynie ,,Ciepło", ale ma w planach też następne historie. Pełni też role kogoś w rodzaju korektora który dba o zachowanie względnej logiki. Prócz działalności na Dagarze publikuje też animacje na swoim kanale na Youtube i chętnie udziela się w innych projektach. Jest Nerdem interesującym się Azją i bardzo ciekawym świata człowieczkiem.

YT:

Twitter:

Umbra

Czwarty dość świeży członek Dagary piszący książki i tworzący teksty do piosenek. Jednak niema jeszcze zbyt wiele w swoim dorobku to zapewne wkrótce to się zmieni zważywszy na doświadczenie pisarskie. Również posiada własne konto na którym publikuje opowiadania. Lepiej nie grajcie z nim w pokera bo was ogra.