FANDOM

Historia

Po wypadku jej życie wisi na włosku. Stan zdrowia pogarsza się, ale na szczęście jej technologia wszystko ratuje. Pewnego dnia jedzie ratować swojego przyjaciela, gdzie naraża się na gorsze niebezpieczeństwo. Nieświadomie wchłania substancje i od tamtej pory jest postrachem nie tylko miasta, ale także całego kraju.

Wygląd jako człowiek

Niebieskooka dziewczyna z długimi, kasztanowymi włosami. Dość niska i szczupła. Często nosi skórzane kurtki, glany, w ubraniach dominuje czerń.

Wygląd jako smok

Pięciometrowy, wychudzony smok czerwonej maści. Oczy całe czarne, na głowie dwa rogi i dwie pary uszu. Organy są zastąpione ogniem. Pneumatyczne kości i opływowy kształt ciała nie stawiają oporu w szybkim poruszaniu się. Jest bardzo gibki, dzięki czemu potrafi przejść przez drzwi bez żadnego problemu. Rozpiętość skrzydeł wynosi 18 metrów. Dziewczyna nie ma całkowitej kontroli nad gadem- włada nim Chaos.

Charakter

Inteligentna, choć czasem potrafi być niemądra. Często traci kontrole i nie zastanawia się nad swoimi słowami. Kryje radość swoją powagą. Umie rozbawić ludzi, jest także bardzo pracowita, pomocna oraz odważna. Potrafi powiedzieć człowiekowi w twarz jego wady, często jest uważana za egoistkę i samoluba. Nigdy nie boi się konsekwencji i za wszystko bierze odpowiedzialność. W gronie przyjaciół jej ego znika- staje się charyzmatyczną, niesprawiającą kłopotów osobą.

Umiejętności

Jako smok:

  • Kontrola ognia całym ciałem
  • Latanie z prędkością dźwięku
  • Wysuwane kolce na grzbiecie
  • Widzenie w podczerwieni

Jako człowiek:

  • Ograniczona kontrola nad ogniem
  • Geniusz

Relacje

  • IBat - najlepszy przyjaciel uważany za przygłupa
  • Rodzice - brak częstego kontaktu

Wyróżnione Cytaty

"...nie obchodzi mnie czyjaś krytyka. Jestem kim jestem i tego nie zmienię. Nawet gdybym chciała, byłoby to sztuczne." ~ "Przeklęte Przeznaczenie", rozdział 7